hej bloggen


Robin live

Robin e så söt så / emilia. puss


👎

bloggen suger


sött

dom kände nog för att va lite lika idag


Hallå vad är detta, får vi ingen mat nästa vecka eller??? Kommer dö ung


!!

emilia är faktiskt också bra på dehär spelet


Wohoo

Sandra äger på detta
Så i dig Sara!


fredag<3

måååå


feeeiint

fint med mandarinskal i halsduken sandra!!!


soet

melle sitter och drömmer på bussen..


<3

riktig musik


Mat mat mat mat


Godnatt :*

Sovgott all söta läsare!
bjuder på en av helgens bilder..


Veckans mat!

Tydligen får vi ingen mat torsdag och fredag... Hur ska vi då överleva??


VECKAN VINNARE...

Emilia!
Vi gratulerar Emilia som kom etta med 48% (64 röster)
tvåa kom Kajsastina med 40% (53 röster)
trea kom Amandra med 13% (17 röster)
Vi vill tacka för alla 134 röster! TACK OCH BOCK
Grattis

Behöver eran hjälp babes!

Vad tycker ni? Ska jag spara ut igen som jag hade för typ ett år sen?? eller ska jag fortsätta med den vanliga frillan som jag har nu?? Help :s


Hihihi

Sött


Mmmm.....ums


Här jobbar vi matte...


Checka in min lovely paul Najjar <3 där kan du hitta hans senaste låtar etc!/ Melle

http://rx2agency.com/st-paul.html


Bildmapp

Imilias mapp


smygätarna

 

 

Korta ben

hihihii

snart äre dags för lunch nr 2!

hejhopp jag gästbloggar

Hejhej!!!! Jag heter Hanna och jag går i den lite coolare klassen ESE11D!!! Så alla är lite avundsjuka på mig eftersom jag går i samma klass som Robin.. Föresten så glömde han att baka igår, dålig stil!!!!!!!

Och för alla som inte vet är jag dubbelsyssling med Hannah, det är därför vi är så lika. Vi kommer från landet.. Det var jätteroligt att gästblogga här, det gjorde min dag! Jag är en trogen följare av bloggen yeaaaaaah..

Lägger in två bilder på mig under mina bättre dagar.

Kyss och smek


Fuck Aina! Im back..

Tjabba Tjena hallå alla blogg läsare! Nu har kungen kommit hem till Uppsala igen, och ska imorn dra till skolan efter en skön vecka! Jajajaja vad hände Imorn då? För min del ska jag bossa i klassen, träffa saknande personer efter skolan och ba måååå!!!... finns att nå på mobilen, fb, instagram (melvin9) och din snyggaste tjej kompis!. Ses babes


omg

vi är typ kända nu ju, tom folk från idol vill skypa med oss!!!


dagens mat


wtf

är jag kvar i skolan eller vadfan är de här............

KapteeeenFest

krökat sedan jag vann veckans babe . herrejävlrrr
vill önska alla babes lycka till.,,, jag tyckte såg en riktig pingla bland veckans babesssss !!!!!!1


veckans babe!

Nu är de dags igen! Rösta på din favorit!
1. Emilia
2. Kajsastina
3. Amanda
<script type="text/javascript" charset="utf-8" src="http://static.polldaddy.com/p/5577506.js"></script>
<noscript><a href="http://polldaddy.com/poll/5577506/">vem röstar du på???</a></noscript<script type="text/javascript" charset="utf-8" src="http://static.polldaddy.com/p/5577506.js"></script>
<noscript><a href="http://polldaddy.com/poll/5577506/">vem röstar du på???</a></noscript>

Mat


bra less

emilia är lessszz


grattis!!!!

idag fyller sara 14 år!!!
grattis gumman!
(hade du varit snäll hade du fått tårta)


Så jävla bra!!!

Vinst, sjukt ju!!

 


Ojojoj

3-2!!!!!!!!!!!!!!


Sverigee

1-1 som alla säkert redan vet


home sweet home

Tänkte visa hur jag bor. Ganska simpelt, men jag trivs! Förresten så vräker snön ner här, vinter......../ H


tack pappa!!!!

pappa har köpt en bil till mig, fin vaa?:)

/emilia

Hungrig vovve

Nu vet du hur hans hungriga hund som han tyvär var tvungen att åka och mata ser ut emilia!!


lalalala

nu blir de historia!!


Håkan <3

Skriver om gubben på svenskan, wiiie


klubbbba

äntligen finns de andra klubbor än lakrits!!! lycka alltså <3


happiness

nu äre matte, favvo <3


röstningen avslutad!

veckans babetävling är nu avslutad!
och vinnaren är.......
ROBIN!!
grattis robin de hära förtjänade du verkligen ♥
image description
(på andra plats kom melvin och sist kom andré. i dig)

mjölk ♥


vart en lunch på donken today!

?????

nån som är sugen?
image description

vild fredag

min vän fick lite för mycket i sig i fredags och råka klippa sönder sina byxor
image description
det blev en ledsam lördag när hon insåg att de va hennes favoritbyxor..
själv klämde jag fingret och är helt blå nu
& vi blev utelåsta
men de va en helt ok kväll ändå!!
♥♥♥♥
/emilia

sorri

blogg.se's app har fuckat upp sig så går ej att lägga upp bilder.....

dutti

grattis emilia........
image description

Mandarinisar

Mummaaaa


Nu är det fest

Gofika


Godmorgon bloggen! /JB

Tjenispenis, längtar till lunch, schnitzel mums fillebabba!!!!


JB

jätten jossan!!!


wtf

INLÄGGET RADERAT PGA ILSKEN LÄSARE

Äntligen!!!!


Det här är våran top model vecka! <3

RÖSTA RÖSTA RÖSTA!!! vem tycker ni är snyggast, sötast osv..??

1. andré

2. robin

3. melvin


Robin <3

Robin har rest tillbaka från Emilia! äntligen! Guc väntar..


bröder?????

bröder vafan hände????? vart tog ni vägen????


äcklig kompis

Arvidsson säger heeeeeeeeeeeej från skoltoan


Bästa

Bättre än andre <333


Jag dööööööör

Världens finste <3


grattis bloggen!

Bloggen fyller ett vecka idag!!! / H


firre idag


Klassråd jaoo

Chilligaste chill lektionen ever, sen blir det mat! Tagga till..
Kärlek o respekt ciao/Melle


Fuck Aina

Skola nu då!/ Melle


Dagens../jh

Dagens mat huhuu


dh

äntligen!!!!!!!!!!!
<3<3<3

/emilia

Kissemisse!

Idag har min söta lilla katt, som inte vill vara med på bild, namnsdag :) grattis Frans!! // Sandro


bulle <3

är hos min vän caroline nu och vi har precis ätit bulle, asgott!!! glömde ta bild på kalaset så lånade från google ;PpPPp

/emilia

Nu hänger Sandro hos tandläkaren, tjohoo!!


pppprov

precis haft historiaprov, gick asbra!!! lol
/emilia

min farm svettas, wtf

Hungriga


Mat


Bråk kan ju ta sig nånstans.. /JB


lol

och hur fan stänger man av den????


matte!!!

iiiiih är fett lycklig, vi ska börja med procent på matten nu!! de enda jag kan och minns från sommarskolan <3

/emilia

(jag kan iaf 1+1 = dig och mig robin <3)

Prov idag :(

hoppas det går bra! Önska mig lycka till alla snygga brudar dom kolla in mina inlägg på bloggen <3


Hej sovmorgon! /JB

Matte nudå, wiho!


Kanelbullens dag idag hälsar Sandro!!


latch

de gick ju uppåt iaf!


Rosaaa


Måndagslyx

Fika med billan och mina. / hannish


tränat!!

alva och jag har varit jätteduktiga och tränat efter skolan idag! nu förtjänar jag en bulle <3
/emilia


Wihooo

Statistiken stiger!!!!

mellis

Blev lite hungrig <3 / hannish


fiiint

dagens naglar

/ JB EÅ

Måndagens mat


MAT

Tagga till vafan!


spännnande

ha det så kult på restaurangen


Ser bra ut <3


Mål hahahaha


puss på er

hahahahahah bästa bloggen ever


Jasmine chillar osv

Såg ni vad jag såg? xD


Plugg, musik, godis och tända ljus

 

 


XD

trööööött.
ska äta chips nu

gammaaal bild lol

Tack för igår natt gubben <3

Kvällen blev super lyckad i lördags! Robin hade lite problem att hitta hem till mig.. Men han hamnade på rätt plats till slut! (i min säng) tack för alla nära och kära vänner som kom hem till mig och krökade som bara den! Puss på er /Emilia


HA häär

Hängt uppe i kramfors hela helgen, mysss. Vill inte hem


Stv helt enelt

Hej jag sittrci ensoooofa. Chillar med livet 


kbk

nu köööör vi


yooo

måste ragga upp sovsällskap för natten, någon frivillig??? kan ge dig en gratis tur on my sweet ride if u want!!

/emilia

Mot stan

Åker in till stan med tvillingen


RSS 2.0