hihihi

ligger och myser med tre av mina pojkvänner och ska kolla på friends with benefits nu<3<3<3<3 vi äter godis också <3
fred <3

gammal bild på en tårta jag gjort förut när jag praoa, fiiiin va???

Nu käkar sb äppelpaj!


Man måste käka lunch!!

Har precis kommit hem efter en sen lunch på max!! Muuummmmss vad gott det är med maat :D mvh sb


chompisar????

nån kan väl vara en riktig bror och fixa designen?!?!?!?!?!

En annan gullig bild!! Hälsar sb


gullisar, mvh HA


Ser mumsigt ut va

Nu ska jag käka lite, hungrig... / HA


Mumms

Festade till de med en bulle när jag väntade på tåget, mummmmms!!


Katten

Äntligen hemmaaa ikv blire film mys hos vännen min, puss. Söööta

/ sa


emilja

bra less.
fett pinigt när JB busvissla i matan idag :p blev helt tyst :p busfrö :p
kom precis hem ska äta nu är hungrig!!! :p är fett med människor hära hemma, älskar mina syskon och deras kompisar :p not :p

smygisbild som nån random tog idag :p


Nytt schema


Chillar med film på spanskan


Busig dag


Helg nästa

Bästa dagen i våra liv, amen.


bror

bloggen spårar ur...........
/emiliaaaa


I <3 Robin / emiliai

Robin du är mitt allt! Det är du som göra så att jag kan andas, tänka, skratta, ha sex etc! Utan dig vore jag inget gubben. Om du ser detta inlägg så måste du veta att jag älskar dig och vill ha dig i mitt liv älskling för alltid! Love u <3


Önskar du va här<3

Ska vi ta bussen hem till dig eller till mig eller var och en hem till sitt?


Världens finaste

<333333 / emilia


Likaaa

Vi delar lika / HA, SA


Love u Babe <3

Hoppas du kommer hem till mig ikväll som du lovade. Puss

emilia

Dagens

/ HA


André zuniga <3

Ååååh andre sööööwtiish <33333 love yahh <3333333


Fezt?

Nu jävlar bliree fezzzt hos Max möller eller what? /M the boss <3


Från lina till er alla <3


Soft

Hej ligger här och tar det lugnt när alla jobbar :pPpPPppPp xD

/jasminee

Hejjj

Hej är hungrig. Hoppas det blir god mat. Fred! Åkerfeldt
Ps. Är fett glad idag ds.


Godmorgon världen

Oj så kul vi har! Alla är så glada idag, speciellt åke  / HA


G

tja chompisar. precis hemkommen från gränby!! mor min var oerhört snäller. ska kolla lite på tv nu, fast först....... maaaat <3
fred! åkerfeldt


Idolmys! /JB

Ligger och myser med min lilla buse och kollar på idol, längtar till morgondagens lunch, nomnom!


Middag

Nu har sandro precis ätit en härlig familjemiddag... Snart blir det tv tittande!!


Mellis <3

Tjaa. Sitter och läser frida och äter macka med skinkost! Fett gott. Längtar till middagen då blir det mat igen. ;)
Fred. Åke


Matvraket här

Instämmer med åke, bra less! Äckelengelska!!!


Penis /JB


?????

Mmmmmm


Fint va???


Det kanske låter gott.. /JB


Älskade klubba

/ hannnish

Matval nr 2

De hära kunde man också välja XD


Saras o alvas mat idag, check!!!

As gott. Avis?
XDXD


Maaaaaaajs

Såå gott, / HA


Fiiiiiiin

Fin bild / sa


Lol

Varför är jag så cool för?
Fred. /åke


Melvin the BOSS

Cha cha bloggen! Just nu sitter man med 10 ocoola tjejer...


Tihihi


Alva här jao !!

Hej. Hannah är snygg som satan. Hejdå


mina kära klasskompisar

Alla lacka, så jag fick ta en ny bild, puss! 




Jag e hungrig / paola


Heiheihei

Tja tja bloggen!!!!!
Rast nurå i typ några minuter innan vi kör igång med klasstid där jag och Paola är ordförande då, dingdingding!
Puss JB


Tja

Hannah matvrak hääääär  längtar till lunchen, fett hungrig. Brukar va så, hihihi


Tjaa

Så här kul hr vi


Tja!!!!

Tja bloggen, har matte just nuuue. Jätteroligt tycker jag. Är fett hungrig hoppas det är mat snart!

Fred!
/åke


RSS 2.0